Wednesday, March 9, 2011

Rajin Plak Hari Nie..

Assalamualaikum...
Hai reader n follower Encik Suami.

Peliss..percaya tajuk entri tue occay. Dari start masuk opis pagi tadi..semangat aku berkobar2 nak settlekan keje. Org rajin macam aku nie..tak nak bertangguh keje..takut terlupa n bila bertangguh..keje utk hari esok akan bertambah plak. Baidewei..(wahh..speaking pulak) byk lagi keje aku sbnrnye. Yang menuntut kesabaran & ketelitian. Tapi aku settle satu persatu dulu. Gile ko nyah nak settle skali serentak?

Keje pagi nie aku mulakan dgn keluarkan inden keje untuk juruteknik. Inden kerja? mende tue? Inden keje nie adalah dokumen yg aku key in dlm sistem n last skali aku kene cetak & bagi kat juruteknik utk diserahkan pada kontraktor yang berjaya dipilih untuk melaksanakan kerja. Berkat ketekunan, aku dapat siapkan 6 dari 7 inden yg patut aku keluarkan. Yang 6 inden tue sume berjumlah RM 134,800.00 (klu duit aku sebanyak nie..wow..seronok nyah g soping bagai) & yg 1 tue berjumlah RM 19,600.00 aku tak dpt settlekan sbb ada masalah pada alamat. Alamat dlm sistem tak sama ngn alamat dlm surat tawaran. So..aku kene dptkan alamat terkini kontraktor tersebut. Tue sume bergantung pada juruteknik..cepat dia bagi kat aku..cptlah aku buat.

Oklah nyah..aku nak sambung buat keje.
To be continue.
Assalamualaikum..


2 comments:

BRO_MONDAY said...

bro sichan : bagus lah rajin²...ai pun tengah rajin gak ni...rajin tunggu bos bagi keje...adehhh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "TUTORIAL Part 1 : NEW ENTRY di comment box"
2.New Entry "~DULU & KINI~"

Encik Suami said...

Bro Monday:
Takyah tunggu..pegi je kat dia...ckp bosan takde keje..nanti tau lah dia nak bagi keje apa.

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com