Wednesday, December 8, 2010

Tak ensem dah.

Sebagai pembuka bicara..Assalamualaikum Warahmatullah hiwabarakatuh.(x jawab dosa)Better korang jawab salam aku nie.Dah time rehat nie.Korang dah mamam ker blum.Aku mcm biasela..tak makan tengahari sbb setiap pagi hari bekerja,aku akan heavy breakfast.So..bila dah heavy breakfast..tahan la perot aku nie sampai ptg.

Belek punye belek enset aku nie..terjumpa plak gambar si jejaka masa dia kene chicken pox.Abeh kawasan muke di penuhi dgn bintik2.Besar punye.Kesian jejaka..tapi tak pe..skrg dah pulih pun.Nak delete gmbr nie dari enset aku sayang plak.Kenangan tue..kata org..kene chicken pox nie sekali seumur hidup..betul ker?? aku pun tak pasti.Dari aku delete gambar nie..elok aku masuk dlm blog nie.


Huhu...sian jejaka..nmpk x ensem dah.Tapi skrg dah beransur pulih dah.

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com