Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah 1432.

Assalamualaikum.Kabarey?waras opo orak?eh2..chopp...korang paham ker apa maksud ayat kedua ngn ketiga tue?klu ada yg paham..bagus anak2 murid.Pada yg tak paham..meh sini aku habaq mai apa maksudnye.Kabarey=Apa Khabar.Waras opo orak=Sehat ker tak?ha..paham dah.klu paham bagus.. Alhamdulillah.

Si 2 ketul nie dah tido.So..masa nie lah yg aku gunakan untuk online n hapdet blog nie. Sebelum aku terlupa..Salam Maal Hijrah utk korang.Marilah kita sama2 tingkatkan amal dan taqwa kita pada Allah SWT.Wah..apa kes??tetibe bagi ceramah nie.Macam ustaz plak. Tak salah kan?Mengingatkan pada perkara kebaikan.Bukan utk korang je..untuk aku sama.

Hahaha..Minggu lepas..korang masuk je blog aku nie..dgr lagu Muaahh kan?Jeng3x..skrg tukar sudah. Ekceli mula2 dgr lagu kat dlm facebook.Ada membe share.Siyes aku tak penah dgr lagu nie apatah lagi si pengalun suaranye.Tapi..waima kali pertama dgr..best siot lagu nie.liriknye pun not bad.So..korang layan je la ye.Korang suke ker tak lagu nie..ada aku kesah??

Hari nie..mcm yg korang tau..hari cuti.So..aku takde plan g mane2 pun.Aku pakat ngn wife better dok mengemas rumah dari keluar.Wife setuju je.Bende yg paling utama..kene ubah balik kedudukan rak tv w/pun hari tue baru je tukar.Disebabkan si jejaka asik dok memanjat..so kene ubah balik.Bukan apa.. risau klu dia jatuh je.Bila jejaka tido je,cepat2 aku mulakan operasi.

Hallamak..aku stuck nie..xde idea nak citer apa lagi nie.Esok plak keje..Ya Allah..Engkau permudahkanlah segala urusan esok hari.Moga esok hari..takde manusia yang bikin hati aku panasz.

ps: Orang yang ada kat keliling aku,esok..pelis ek,jgn datangkan masalah kat aku time keje bley tak?Aku nak buat keje ngn tenang occay.pelisss sgt2.

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com