Tuesday, November 30, 2010

Confirm.

Assalamualaikum..aku baru balik dari klinik nie.Sbb pagi tadi masa lps mandikan nurin..terlihat something kat perut nurin.adakah ini satu petanda?so..lps sarapan ngn wife tadi..aku bwk nurin g klinik.seperti yg aku agak..doktor mengesahkan nurin kene CHICKEN POX.Erm..sah2 la berjangkit dari jejaka.


Exceli..mmg aku dh agak yg nurin bakal kene jangkit.Ermm..cemana nie..keje melambak..cuti tinggal 2 hari je lagi utk tahun nie.Wife pulak cuti dh abeh..esok dia kene lapor diri kat unit baru.Aku pulak kene attend taklimat penutupan akaun kat ibu pejabat (Kehadiran WAJIB plak tue)..Arghhhh..


Pagi tadi masa hantar jejaka..nurin pun dah turun skali.Tapi..aku bgtau kat tuan taska yg aku tak cadang nak hantar nurin sbb takut berjangkit kat org lain.So..skrg nurin ibu dia bwk g opis.Entah apa la yg nurin bikin kat sana nanti.Ptg nie plak turn aku bwk dia g opis..sah2 la agak payah nak tekun buat keje.Dok memantau nurin je.
Yang buat aku pening nie bab esok la...Hadoiii..Cemana ye??korang ada idea..atau ada sape2 yg nak tambah amal,buat amal kebajikan tolong jaga nurin utk sehari je.Tak nak tolong ker?dapat pahala tau.


PS:Second Bos (muda setahun dari aku).Boleh beri kelepasan pada saya esok ptg tak utk jaga anak?

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com