Friday, January 14, 2011

Percutian @ Melaka - Part 3

Assalamualaikum.

Khabarey?Hope korang waras ek.Occay..kesah percutian yang part 3 nie adalah yg terakhir. Sebelum aku g melaka..ada membe aku penah citer pasal COCONUT SHAKE. Perghhh..dgr pun dah bikin aku ngences (meleleh air liur) dah. So..dah alang2 sampai ke melaka..aku usahakan cari COCONUT SHAKE tue.

Syukur Alhamdulillah..aku dapat cari gerai yang jual COCONUT SHAKE tue. Walaupun dah lewat petang. Naseb baik gerai tue belum close lagi.Bahan2 yang digunakan:

1) Sudah tentu lah kelapa muda.Takkan kelapa tuek pulak.
2) Ais
3) Ais Krim Vanilla.

Nielah COCONUT SHAKE yang aku maksudkan.



* Kene beratur, penat sbb ramai.Tapi x kesah..janji aku dapat rasa COCONUT SHAKE nie *




* Aku snap gmbr nie secara rahsia gune enset aku..Hehe.*




* Korang tgk Ais Krim tue, Siap ada buih2 lagi.Nikmatnye..Yummy *


Lopeh nie..Kalau ada antara korang yang g melaka..ko cari gerai nie ye. Rugi kalau tak coba. Sangattttt sedap.Mmg berbaloi.



 




No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com