Tuesday, April 15, 2014

TINGGAL KENANGAN

Kenangan selama 7 tahun bersama rumah nie. Sedih jugak rasa nak tinggalkan rumah nie. Tapi, nak buat cemana kan? sampai bila aku nak stay kat kuarters? xkan sampai ke pencen kot?

Alhamdulillah, sekarang nie aku dah pun menginap di rumah baru yang aku beli menggunakan kaedah pinjaman perumahan kakitangan awam. walaupun x besar, janji kami ada tempat berteduh & selesa dgn rumah yang sekarang.

 Pandangan Dari Jalan Utama ( Rumah Tepi Jalan) 


Ruang Tamu --> Tempat aku terbongkang sambil tgk tv.


 Ruang Tengah --> Tempat Letak Peti Ais & Meja Makan


 Ruang Masterchef


Bahagian Belakang --> Selalunya, hari cuti aku akan bersihkan bahagian nie.

7 comments:

Ct NoArizah Aris said...

Besar rumah tu tp rumah hasil titik peluh sendiri tentu lebih selesa kan..:))

Nor Azimah said...

selamat berpindah ke rumah baru, nnt tunjuklah gambar rumah baru plak.

Encik Suami said...

@Ct NoArizah Aris

Betul tue.bila dh beli umah sendiri, rasa lebih selesa.wpun bukan banglo, tetap harta kita.

Janji ada tempat berteduh dari panas hujan.

Encik Suami said...

@Nor Azimah

Alamak..nak kene tunjuk rumah baru ker? Bukan apa..kang dikata kita riak pulak.lagipun..umah baru nie umah biasa2 je.

Deanna Aris said...

salam ziarah...
tahniah dah berpindah ke rumah baru.
Nutrien Penting Untuk Lahirkan Anak Pintar

Vee Sandi said...

kecik atau berar , yg ptg umah sendiri . bebas nak renovate kat mana - mana . cepat beli , cepat le habis membayarnya ...

Mawardi Yunus said...

teringat rumah waktu first time dpt keje kt temerloh dulu.

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com