Monday, February 3, 2014

BILA TAKDA MOOD

Aik? Update lagi? Huhu..terlebih rajin bang, biasalah, nak hidup




Eh..apa yang korang buat kalau takda mood? setahu aku, bila takda mood nie semua kerja tak jadi. Jika jadi sekalipun, kerja tue tak sempurna. Contoh macam kau kene masak tapi disebabkan kau takda mood, masakan yang selalunya sedap jadi tak sedap. Contoh lain, macam..ahh..! susah pulak nak bagi contoh nie, fikir sendiri boleh? kuang..kuang..kuang

Aku? biasa kalau takde mood, memang aku akan diam seribu bahasa. (pergh..byk pengetahuan bahasa ko ye encik suami). muka pulak..opkos macam mencuka. Nak masam menggaram tak boleh sebab garam tue masin. nanti rosak pulak pengetahuan bahasa melayu budak spm dek blog yang aku tulis tak ikut silibus dewan bahasa dan pustaka nie. Kang, tetiba cikgu kat sekolah tanya :

Cikgu : Siapa boleh bagi contoh benda masam?

Murid : Garam cikgu.

Cikgu : Siapa yang ajar awak?

Murid : Abang ensem yang dalam blog Encik Suami

Cikgu : Dalam hati ( aku pun nak buat blog jugak la ) nak jugakkk.


Haa..kalau jadi macam nie, sape nak jawab?


Ok..lupakan pasal cikgu & murid itu. Lantak lah nak salah pun, diorg yang amik spm, bukannya aku. hahaha. ok..x cukup kejam, kena caps lock baru kejam HAHAHA

Bila takda mood, aku klik Mozila Firefox >> Youtube >> Play Klip Hindustan

Siriyes wehh!! memang aku buat mcm tue. Bila dengar hindustan, terus mmod datang berkepuk-kepuk. Aku tau jarang manusia buat macam nie. Nak nak pulak tengok klip hinsdustan. Perghh! 1 dalam sejuta kot. Dah la lelaki, minat hindustan pulak. Zaman sekarang nie org minat k-pop. aku x minat. x boleh masuk dlm usb data kepala hotak aku.

Jadi..aku kira, korang dah boleh nilai betapa uniknya diriku ini.kan..kan..kan?

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com