Thursday, January 16, 2014

ENTRY PERTAMA 2014

M
asih ada yang mengenali tuan tanah blog nie?? Maklum la kan..org yg entry sebulan sekali. tue pun kalau ada. kadang-kadang 2 3 bulan skali. boleh?? taktau la nak kata cemana, bukan x minat + bukan xde perkara nak diceritakan, ada je. tapi..masa agak mencemburui diri aku nie.

Seronok tengok korang, seminggu 2 3 entry korang up. banyak masa korang. Aku nie nak update pun time kerja  je lah. Dah la time kerja, dengan kerja yang banyak. siriyes x menang tangan. so..celah mana aku nak update entry kan?

nak delete blog, rasa sayang la pulak. tapi..agak seriau la. ada blog, sekadar enrty yg entah apa apa entah. korang nak baca pun..agaknya kompius aku nie blogger jenis apa kan..kan..kan? aku berblog nie pun sekdar suka-suka je. aku x mengharap ada follower beribu riban mcm korang & aku tau yang aku nie xde bakat dalam penulisan pun. merepek aku pandai la.

Tapi xpe,aku akan cuba jugak update entry berdasarkan masa yang terluang la. sekurang-kurangnya masih ada follower yg igt pada aku..itu sudah memadai dan aku sgt2 menghargainya. Dikesempatan ini, aku nak ucapkan terima kasih byk2 pada korang yang still follow n komen kat blog aku nie. In Shaa Allah..ada kesempatan, aku akan reply komen korang ok.

cukup setakat nie dulu la ye utk kali nie. In Shaa Allah, nanti kita sembang lain.

Assalamualaikum.

2 comments:

careno said...

jgn delete blog... sayang laa... slow2 la... hobi jer kan... bkn wajib update pun.. hehhe

Encik Suami said...

@careno

Wah..pantas komennya ya pak.TAHNIAH..anda org pertama komen.

Delete blog tue, mungkin tidak la.Cumanya..agak slow update entry.

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com