Monday, December 2, 2013

HARI POTENSI TABIKA KEMAS PERINGKAT NEGERI 2013

Assalamualaikum

Maaf ye sbb lama x update blog.kesibukan tahap melampau.nie pun curi masa nak update.29 Sept 2013 hari tue anak aku terlibat dalam acara pertandingan hari potensi tabika kemas peringkat negeri selangor. Sekolah anak aku hantar wakil utk 2 acara iaitu silat dan gerakrama. anak aku masuk acara silat. Alhamdulillah. Johan 2 2 acara tersebut adalah wakil dari sekolah anak aku.



Secara otomatiknya, Johan bagi setiap acara di peringkat negeri akan mewakili negeri selangor ke hari potensi tabika kemas peringkat kebangsaan yang akan diadakan di Uitm, Merbok, Sg. Petani, Kedah pada 7/8/9 & 10 November 2013.

Tahun lepas, masa umur anak aku 5 tahun, dia masuk acara kompang berformasi. Alhamdulillah Johan peringkat daerah & peringkat negeri. Tapi..entah cemana, nama anak aku x tersenarai utk mewakili negeri selangor ke peringkat kebangsaan di Uitm, Dungun, Terengganu. xpe la. nak buat cemana. dah lepas pun kan? Tapi..terubat la jugak sbb tahun nie nama dia tersenarai mewakili negeri selangor. Alhamdulillah.

So..aku pun kene la survey penginapan masa kat kedah nanti. means..budget pun kene cari utk program nie. xpe la..demi anak kan. sebagai ayah..aku kene lah bagi sokongan utk anak. lagi2..mewakili negeri selangor.

Lepas je menang peringkat negeri, jadual latihan padat. ada perubahan pada pergerakan. maklumlah..utk peringkat kebangsaan kan. kadang2..kesian gak aku tgk anak aku. penat dia. apakan daya..dia dh terpilih. aku bagi keizinan la.at least..dia ada aktiviti.

Oklah..nanti aku sambung citer lagi ye.




7 comments:

Nor Azimah said...

seronok kan tengok anak-anak buat persembahan.

Fatin Hazwani said...

best tgk budak2 tadika perfom ni..hihi teringat zaman tadika :)

Encik Suami said...

Nor Azimah :

Yup.mmg seronok.masa pertandingan tue.mak ayah yang berdebar.boleh menang ker? Alhamdulillah..Johan.

Encik Suami said...
This comment has been removed by the author.
Encik Suami said...

Fatin Hazwani :

Macam2 kerenah n gaya.ada yg terlupa step la.ada yg tercepat pergerakan dari kawan.kesian pun ada.tp..nak buat cemana.budak2 kan? namun..tetap teruskan persembahan.

Akukah Lelaki Itu said...

comelnye budak2 tu... cute... jom buat duit http://bit.ly/1ksBCDM

Putra Nakal said...

comelnye budak2 tu.. cute... jom buat duit http://bit.ly/1ksBCDM

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com