Monday, April 26, 2010

Quantum Sport Flask FusionExcel & Loket Quantum FusionExcel

Salam..untuk pengetahuan anda..saya kini sedang menggunakan kedua-dua produk ini.So far..mmg ada perubahan yg berlaku keatas diri aku.Anda baca dan lihat gmbr serta video yg saya sertakan didalam blog ini.Sekiranya anda berminat terhadap produk ini,bolehlah berhubung terus dgn saya.




Kuantum Sport Flask FusionExcel merupakan satu termos titanium yang ditambah dengan tenaga skalar. Kajian menunjukkan tenaga daripada termos QS dapat mengstrukturkan semula molekul air kepada kelompok molekul yang lebih kecil. Kelompok air yang lebih kecil meninggikan keupayaan biologi air dalam badan dan seterusnya menggalakkan pelbagai fungsi fisiologi dalam badan kita.

KEGUNAAN:
Hanya mengisi air minuman biasa dalam termos QS. Selepas beberapa minit, air akan diperkuatkan dan sedia diminum. Air daripada termos QS juga boleh digunakan untuk merawat luka terbuka. Air tersebut akan mengurangkan kesakitan bahagian luka dan mempercepatkan proses pemulihan.

CIRI-CIRI AIR YANG DIPERKUATKAN:
Air yang diperkuatkan membawa tenaga gegaran yang tidak ketara dan dapat memperbaiki lapangan biologi (biofield) badan. Ini adalah sangat penting untuk kesihatan dan kecegasan seseorang. Air tersebut mempunyai kelompok air yang lebih kecil dan ini menyebabkan air memiliki keupayaan biologi yang lebih tinggi. Demikian itu,air dapat berfungsi secara efektif semasa proses penyerapan nutrien dan detoksifikasi.

KEBAIKAN UNTUK KESIHATAN:
Mengurangkan radang Menghalang pengelompakan sel Menambahkan peredaran Memperbaiki kekebalan terhadap penyakit dan sistem endokrin Memiliki keupaan memusnahkan virus dan bakteria Menambahkan nutrien sel dan detoksifikasi Menambahkan keterlarutan sel Menambahkan tenaga Mencegah kerosakan DNA Melambatkan proses penuaan Membantu untuk melawan sel kanser Memperkuatkan lapangan biologi (biofield) dan menghalang gelombang elektro-magnetik memberi kesan kepada kesihatan seseorang Menambah fokus dan penumpuan.

BERIKUT ADALAH GAMBAR MOLEKUL AIR SEBELUM & SELEPAS YANG DIAMBIL OLEH PRODUK-PRODUK TENAGA BERSKALAR FE YANG DICIPTA OELH DR. EMOTO.






Gambar-gambar Air Kristal beku yang diambil dengan Produk-produk Tenaga berskalar FusionExcel yang dicipta oleh Dr. Emoto dengan teknologi proprietary. Gambar “SEBELUM” adalah air suling sederhana.Ia tidak mempunyai bentuk @ struktur habluran terancang.Gambar “SELEPAS” adalah air suling sederhana juga,tetapi kali ini,air terubah bentuknya selepas dicaj @ bertenaga dengan produk-produk Tenaga berskalar FE.Air Kristal bertukar kepada bentuk segi enam yang cantik.Ini menunjukkan Produk-produk Tenaga berskalar FE boleh mentenagakan air “mati” menjadi air “hidup”.




Nota: Setiap Loket Quantum FusionExcel mempunyai nomobr siri sendiri dan mempunyai SIRI TERHAD.

Setiap Loket Quantum FusionExcel mempunyai NILAI-NILAI berikut:

* Nilai Kesihatan
* Nilai Intrinsik
* Nilai Koleksi


Tenaga adalah sesuatu yang berterusan dan abadi tetapi ia boleh dilakukan transformasi (pengubahan). Sewaktu tempoh pengubahan ini, sebahagian daripada tenaga akan ditukar kepada haba bagi mengekalkan keseimbangannya. Haba yang terhasil kemudiannya mesti disebarkan menerusi proses seperti pancaran (emission) atau radiasi dan sebahagiannya ditukar kepada tenaga. Tubuh manusia terdiri daripada 60 trilion (ribu bilion) sel iaitu satu fenomena asas kehidupan manusia. Perlakuan dan aktiviti manusia memerlukan tenaga. Sumber utama tenaga terbit daripada tenaga yang terhasil menerusi aktiviti ATP dalam air (cellular water). Sel tubuh yang baru berupaya meningkatkan metabolisma yang meningkatkan kecekapan fungsi ATP. Sewaktu proses pengeluaran semula tenaga dan pencernaan zat, bahan buangan toksid dihasilkan. Bahan buangan toksid yang tidak baik untuk kesihatan akan seterusnya dihapuskan menerusi proses pernafasan, perpeluhan, dan perkumuhan (membuang air kecil dan besar) menerusi sistem organ tubuh. Oleh itu, nafas orang yang sihat biasanya segar kerana air kencing mereka jernih dan bersih dan najis mereka lembut. Loket Quantum FusionExcel merupakan satu medium tenaga berasaskan galian. Ia mempunyai ciri sinergi. Ia berupaya menyerap tenaga haba dan dengan serta-merta mengubah tenaga tersebut kepada bio-tenaga. Bio-tenaga mampu meningkatkan aktiviti molekul-molekul air dalam organ tubuh. Ini akan membawa kebaikan kepada fungsi metabolik tubuh, memperbaiki sistem edaran darah dan seterusnya membantu mencapai fungsi penjagaan kesihatan holistik. Sinaran ultra-ungu (ultra-violet rays) adalah satu-satunya tenaga semulajadi yang mampu diserap oleh tubuh manusia menerusi tisu kulit yang menukarnya kepada vitamin D. Oleh itu, tenaga alam maya (cosmic energy) yang lain hanya boleh diserap oleh tubuh menerusi medium (perantara) yang lain. Loket Quantum FusionExcel, melalui kesan sinerginya, menyerap gelombang elektromagnetik bio-tenaga bagi tujuan ini. Kajian-kajian telah membuktikan bahawa tenaga ini berupaya menstrukturkan molekul air kepada gugusan-gugusan (himpunan molekul) yang lebih kecil. Dengan ini, berlaku peningkatan fungsi bio-kimia yang berkaitan dengan aktiviti air dalam tubuh dan memperkuatkan fungsi metabolik benda bernyawa. Tubuh manusia terdiri daripada 65-70% air dan oleh itu, air memainkan peranan yang sangat penting dalam kehidupan manusia.


VIDEO DIBAWAH ADALAH DEMONSTRASI PENGGUNAAN LOKET QUANTUMN FUSIONEXCEL.


UJIAN KESEIMBANGAN BADAN.




UJIAN FLEKSIBILITI.




UJIAN KEKUATAN.




UJIAN PENGANGKUTAN.




Ujian EMF Atas Telefon Bimbit Menggunakan Loket Kuantum.

LAPORAN KHAS DARI PEMEGANG LESEN NEGARA FILIPINA PRESIDEN PENGARAH JEREMY LOOI.

Sebuah ujian frekuensi EMF pada telefon bimbit dilakukan di dewan BEP dalam pejabat Pemegang Lesen Negara Filipina di Metro Manila, menggunakan Meter TriField khusus yang mempunyai kemampuan untuk membaca dan mengukur Medan Electrik, Magnetik Statik dan Radio / Gelombang Mikro.

Sila klik pada link di BAWAH untuk melihat sendiri perisai yang Loket Kuantum FusionExcel boleh memberikan kita terhadap frekuensi yang merbahaya ini.

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Encik Suami's Blog's
Design by Azhafizah.Com